Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Lost Bodies (Μια Συζήτηση Με Τον Θάνο Lost)

Το εισαγωγικό μουσικό απόσπασμα είναι από το
"Ρομαντισμοί Κρατικοί" Των Lost Bodies.

Mια Συζήτηση (06/02/2016) με τον Θάνο Lost από Τους
Lost Bodies.
Ευχαριστώ πολύ Τον Θάνο για την αποδοχή της πρόσκλησής μου, ώστε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση, όπως και για την φιλοξενία του.
Επίσης τον ευχαριστώ για τα δύο δώρα, που απλόχερα μου προσέφερε.



Θεματολογία

- Lost Bodies
(Πότε & Γιατί;)
(01:20)

- Lost Bodies
(Το Όνομα)
(05:37)

- Περί Κασετών & Διανομής (07:42)

- Δύο Μικρές Ιστορίες
(Fragmenta & Γιάννης Αγγελάκας)
(10:57)

- Η Πρώτη Συναυλία &... Το Ρόδον (13:32)

- Από Τις Κασέτες Στα CD
&
H Μπάντα
(17:51)

- Περί Δισκογραφικών & CD (21:33)

- Περί... Cult (25:56)

- Περί Punk (29:10)

- Περί Underground (34:31)

- Ιστορίες Από Την... Θεσσαλονίκη (38:49)

- Συνοδοιπόροι & Επιρροές (40:04)

- Περί Μελοποιημένης Ποίησης (44:24)

- Lost Bodies & Πολιτικό Τραγούδι (47:13)

- Δύο Καλλιτέχνες... (48:27)

- Εγχώρια Rock Σκηνή (50:45)

- Περί Βραζιλιάνικου Hip-Hop (51:30)

- Lost Bodies
(Θέατρο & Κινηματογράφος)
(52:42)

- Ένα Σχίσμα... & Μια Ιστορία (58:07)

- Περί Μουσικών Φορμών
&
Μακελέματος
(1:03:19)

- Το Ντοκιμαντέρ
"Ιλισσός/Όλα 'Ηταν Αλήθεια & Όλα Ήταν Ψέμα"
&
Μια Ιστορία Πολιτικής
(1:05:35) 

- Περί Τέχνης & Έμπνευσης (1:11:55) 

- Περί Ουτοπίας (1:16:33)

- Τέχνη & Ουτοπία (1:18:12)

- Καλλιτέχνης & Έργο Τέχνης
(Συσχέτιση & Αυτονομία)
(1:19:06)

- Χαμένα Κορμιά... (1:23:24)

- "Καταδικάζεις Τη Βία
Από Όπου Κι Αν Προέρχεται;"
(1:24:31)

- Περί Λογοκρισίας (1:26:35)

- Οι Lost Bodies Ως... Ζωγράφος (1:27:23) 

- Περί Ιδεολογιών (1:28:32)

- Lost Bodies & Αυτοοραγανωμένοι Χώροι
(1:30:10)

- Με Αφορμή Ένα..."Interview" (1:31:09)

- "Ιλισσός" (1:32:31)

- Lost Bodies: Μόλυνση... (1:33:09)

- Ελευθερία ή Τίποτα (1:34:44)

3 σχόλια:

  1. Τo mainstream είναι ο ποιό εύκολος δρόμος, αλλά στην ουσία πρέπει να δουλέψεις, να ψάξεις, να κινηθείς, να το κυνηγήσεις, για να φτάσεις να αποκτήσεις το δικό σου χώρο και αυτό απαιτεί να σκάψεις βαθειά μέσα σου και να έχεις ξεκάθαρο κριτικό βλέμμα για τα γεγονότα γύρω σου και όχι να κινδυνεύεις να μουλιάσεις και να σαπίσεις μέσα στα σάλια από το γλείψιμο των κριτικών.
    Μην δίνεις απολύτως καμία σημασία σε αυτούς που λένε ότι το underground πέθανε. Αυτοί που τα λένε έχουν οι ίδιοι πεθάνει και διψάνε για να βρούνε παρέα για να επισκεφτούν και να γεμίσουν με φρέσκια στεφάνια τον τάφο τους. Το underground είναι ολοζώντανο και γαμάει αστακοουρές και ξυλόσομπες μαζί, φλερτάρει και επηρεάζεται από αιρετικές φιλοσοφίες και κινήματα, όπως οι γνωστικοί, dark, punk, grindcore, fanzines, ρομαντικό κίνημα, λογοτεχνία του φανταστικού, κόμιξ, ψυχεδέλεια, υποκουλτούρα, αντικουλτούρα, ατομικιστές αναρχικοί, κλπ. Είναι ένας χώρος ή καλύτερα ένας ολόκληρος κόσμος που κινείται παράλληλα με την επίσημη κουλτούρα της κυρίαρχης ιδεολογίας, ένας κόσμος ακούραστος, με μια αλλόκοτη και παράξενη λάμψη.
    To underground πάντα υπήρχε, πριν ακόμα το αποκαλέσουμε underground. Η φιλοσοφία του βασίζεται στην αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων. Ένας χωροχρόνος όπου συνυπάρχουν και επικοινωνούν δημιουργοί όλων των εποχών - ο λόγος του Θερσίτη, ο Διογένης, οι ρεμπέτες, οι beatnics, τα πανκιά, οι hip hopάδες, κ.λ.π..
    Μην παραχωρήσετε τίποτα και ποτέ από τις αλήθειες σας γιατί αυτό είναι το πιο λαμπερό κομμάτι του εαυτού σας σε μία απόλυτα επιφανειακή και βαθύτατα αλλοτριωμένη κοινωνία.
    Δημιουργείστε και ανασάνετε ελεύθερα!

    Υ.Γ. Επειδή το κείμενο είναι αδύναμο (λόγω τεμπελιάς) και του λείπει ένα καλά δραματοποιημένο στοιχείο που θα δώσει όλη την ένταση και το κρεσέντο που κρίνεται αναγκαίο για να ταρακουνήσει τον αναγνώστη, προσκαλούμε τον αναγνώστη να κάτσει να το σουλουπώσει.

    Θάνος Λοστ 8/2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κείμενου του Θάνου που αναφέρθηκε στην συνέντευξη

    ***********

    Αντί-Μανιφέστο του underground

    Αυτό μας έλειπε τώρα...

    Το underground δεν είναι μια σχολή, δεν είναι μια παρέα, δεν είναι μια ομάδα, δεν είναι ένα κίνημα, δεν είναι ένα κείμενο, δεν είναι καριέρα, δεν είναι στη βιτρίνα για να το καταναλώσεις, δεν είναι ένα προϊόν που σου πλένουν το μυαλό και σε υποχρεώνουν να το καταπιείς, δεν έχει ανάγκη από αυθεντίες, είναι από τη φύση του διαλυτικό, είναι ολοζώντανο, ανατρεπτικό με κοφτερή κριτική, δημιουργώντας συνεχώς ρήγματα στη λογική.
    Underground είναι το να μην κρύβεις αυτό που έχεις να πεις, και να το πεις με τον τρόπο που εσύ επιλέγεις, αδιαφορώντας για την λογοκρισία, και τον νυσταλέο κοινό νου, για την απήχηση ή ακόμα χειρότερα για την εμπορικότητα αυτού που θα πεις. Underground είναι το να εκφράζεσαι ελεύθερα, με απόλυτη ανεξαρτησία και να επιλέξεις εσύ τον τρόπο διανομής, παραγωγής, έξω από το mainstream, έξω από τους κανόνες του marketing, στο ύφος, στο στυλ τη μορφή και το είδος της χρηματοδότησης.
    Το underground είναι θέση ξεκάθαρη και ξεκάθαρη επιλογή, είναι βιωματικό, αυθάδες, ανατρεπτικό, ακραίο, παράδοξο, παράξενο, αλλόκοτο, διαφορετικό, ωμό και καμιά φορά βίαιο. Είναι παραβατική συμπεριφορά, είναι υποκουλτούρα και αντικουλτούρα. Δεν είναι δυνατόν να διδαχτεί στα πανεπιστήμια, δεν είναι μια προκάτ διαρθρωμένη ορθολογιστικά σκέψη.
    Είναι μία ολόκληρη κουλτούρα μακριά από αναρριχητικούς φίλους του τάδε ή του δείνα, χωρίς τετράγωνα θεληματικά πηγούνια και αυτοπεποίθηση που να τρέχει από τα μπατζάκια, χωρίς ένα μουσούδι έτοιμο να πετάει εξυπνάδες και ατάκες. Είναι μία ολόκληρη κουλτούρα που η βάση της είναι η οικειότητα, η ειλικρίνεια και η ουσία, και αυτό δεν μπορεί να κατασκευαστεί. Δεν θα μάθεις τι είναι το underground διαβάζοντας οποιοδήποτε οδηγό, μανιφέστο, ή ποίημα. Κατά καιρούς η βιομηχανία της τέχνης προσπάθησε μέσα στη βαρεμάρα της να πλασάρει το underground σαν μόδα, δίνοντας σε κάποιους άσχετους την αίγλη του πρίγκιπα του σκότους και του περιθωριακού δανδή. Μην ακούς τέτοιες τρίχες. Εάν το underground γίνει της μόδας εκατοντάδες καλλιτέχνες θα προσπαθήσουν να σε προσπεράσουν από πάνω σαν πύραυλοι, δίνοντας έπειτα συνεντεύξεις εναντίον σου, αποκαλώντας σε ηλίθιο, κομπλεξικό, τεμπέλη, και ατάλαντο που έχει αποτύχει στο mainstream και που επιμένει να ζει στη μιζέρια της αποτυχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή