Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ...



ΑΠΟ ΤΟ TVXS

Μία μέρα μετά το θάνατό της έφτασε στα γραφεία της πρωτοβουλίας για τα Δικαιώματα των Κρατουμένων το τελευταίο γράμμα της Κατερίνας Γκουλιώνη. Στο γράμμα αυτό καταγγέλλει για ακόμα μία φορά τις συνθήκες κράτησής της και τελειώνει με τη φράση: «8-4-09 έχω το Εφετείο μου. Ίδωμεν. Προώθησε την αίτηση και τα ξαναλέμε»... Δείτε πλάνα από τη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Δικαιοσύνης.

Το γράμμα με ημερομηνία 15 Μαρτίου απευθύνεται στην Ιωάννα Δρόσου από την Πρωτοβουλία και μεταξύ άλλων η Κατερίνα Γκουλιώνη αναφέρει πως φοβάται να γράψει προς τον Πάνο Λάμπρου μήπως και «χαθεί» το γράμμα..

Το πλήρες κείμενο έχει ως εξής:

«Ελεώνα – Θήβα 15-3-09
15:43

Γεια σου Ιωάννα,

καταρχήν είναι η ονομασία του τόπου Ελεώνα (η) διότι προέρχεται απ΄ το ελέω θεού και όχι απ΄ τις ελιές. Κι εγώ εδώ το έμαθα. Το μαγαζί εδώ λέγεται Κατάστημα Κράτησης Γυναικών Ελεώνα Θηβών (Κ.Κ.Γ.Ε.Θ.).

Σου στέλνω την αίτηση αυτή που θα υποβάλω αύριο στην διευθύντρια Χαραλαμπία Κουτσομιχάλη (που έφερε τη φυλακή σε τέτοιο μαύρο χάλι) πρώτον γιατί επληροφορήθην ότι γνωρίζεις από P.C. s και δεύτερον γιατί απ΄ εδώ η αλληλογραφία φεύγει Δευτέρα και Τετάρτη. Έχουν καταλάβει τι κάνω και φοβάμαι να γράψω το όνομα του Λάμπρου επάνω στον φάκελο μήπως και «χαθεί» ο φάκελος.

Την αίτηση την έχω τριπλογράψει και την τριπλοϋπογράφουν. Σε παρακαλώ στείλτην στο Συνήγορο του Πολίτη, Ιατροπούλου, Διεθνή Αμνηστία και όπου αλλού εσύ νομίζεις. Ίντερνετ έχετε, εγώ το laptop το έχω στο Βόλο και εδώ το χέρι μου έχει πιαστεί να γράφει. Και δεν είναι μόνο αυτό, είναι και οι συζητήσεις με τις άλλες, το να ζητώ συνεχώς αριθμό πρωτοκόλλου κ.α. Άσε, ούτε μπάνιο δεν προλαβαίνω να κάνω.

Τον αρ. πρ. της εν λόγω αίτησης θα σας τον δώσω τηλεφωνικώς. Τον αρχιφύλακα Γ.Γ. που έφυγε τώρα, πήγε Κορυδαλλό, γυναικείες, τον χτύπησα γιατί εκτός του ότι με είχε κλεισμένη σε κελί απομόνωσης στον Κορυδαλλό και ουρούσα σε μπουκάλια κ.α. μου ‘κανε και αναφορά και έφαγα πειθαρχικό ότι βρίζω και χτυπάω υπαλλήλους. Πέντε τέτοια ψευδή πειθαρχικά μου φόρτωσαν. Το 6ο, το τωρινό το έφαγα γιατί το έκανα αλλά ήταν αποτέλεσμα των προηγούμενων 5.

Τώρα με φοβήθηκαν (αφού είναι ζώα και δεν σέβονται) είστε και εσείς απ΄ έξω και έχουν αρχίσει τις γαλιφιές. Σε μένα, στις άλλες φυσικά κάνουν τα ίδια. Το κακό είναι ότι πίνω χάπια vulbecal και stedon γιατί δεν ηρεμώ, είναι φορές που αισθάνομαι ότι θα εκραγώ, γι αυτό τα πίνω.

Ήρθε καινούργιος, εδώ αρχιφύλακας Απ. Π. Από τις αντρικές φυλακές Κορυδαλλού. Είναι τίμιος, τον έφεραν λόγω μετατάξεων λόγω πτήσης Παλαιοκώστα (καλή του ώρα του μερακλή).

Η διεύθυνση είναι σάπια, στον Π. τον αρχιφύλακα του είπα πως η διεύθυνση είναι μαφία. «Βαριές κουβέντες λες» μου είπε, «βρε και πολύ ελαφριές είναι» του λέω.

«Χάνονται» αιτήσεις, αρ. πρ. δεν δίνουν, έγγραφα από τον φάκελο σου δεν σου δίνουν κ.α. Τέλος πάντων δεν προλαβαίνω να γράψω καταγγελία και για αυτό, ολόκληρο αρχείο έχω.

Τώρα προέχει το υπόμνημα για κολπική - απομόνωση κ.λ.π. και το υπόμνημα στο υπουργείο Δικαιοσύνης για τα τηλεφωνικά προθέματα.

Ξέρω ότι είστε λίγοι και η δουλειά πολλή. Εντωμεταξύ έμαθα, όταν περνούσα εισαγγελέα ότι από τα Διαβατά μετήχθην για λόγους «τάξης και ασφάλειας». Πως το τεκμηρίωσαν αυτό δεν ξέρω και αυτή την τεκμηρίωση δεν ξέρω πως θα τη λάβω εγγράφως στα χέρια μου. Για λόγους τέτοιους μετάγονται κρατούμενοι που κάνουν φασαρίες. Εγώ αναφορά στο υπ. Δικαιοσύνης έκανα . Πως βγαίνει στο φως αυτό;

8-4-09 έχω το εφετείο μου. Ίδωμεν. Προώθησέ σε παρακαλώ την αίτση και τα ξαναλέμε. Χαιρετισμούς στην Ανίτα, Πάνο

Γεια χαρά, Κατερίνα Γκουλιώνη.

Υ.Γ Please, ό,τι γράφετε στην «Εποχή» και είναι από μένα θα θελα να είναι και ολογράφως υπογεγραμμένο. Δεν είμαι η Κ.Γ. είμαι η Γκουλιώνη Κατερίνα, ΕΧΩ ΟΝΟΜΑ, ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ κι έχω να πω πολλά. Άϊντε, πια, με τους καραγκιόζηδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου